Vi bygger
ny løsning
Opplæringen innen salg og kundeservice er utdatert. Vi har bygget den nye løsningen. Delvis chatbot, delvis salgscoach og bygget for å muliggjøre bedre salgssamtaler med kunder.
Vi gir tilskudd av energi og kunnskap til din salgsstyrke. Med vårt verktøy vil de blomstre ved læring og utvikling.
Future Ready gjør læring til en integrert del av den daglige arbeidsflyten
Læring er utdatert
- Dyrt
- Ineffektivt
- Tidskrevende
- Kjedelig
- Urealistisk
- Planlagt læring
Med Future Ready
- Kostnadseffektivt
- Personalisert
- Med umiddelbar tilbakemelding
- Morsom
- Oppslukende
- Kontinuerlig utvikling
Styrk dine ansatte ved å gi tilgang til læring når de trenger det mest
- Vi integrerer læring i din arbeidshverdag
- Ansatte forventer trening og muligheter for utvikling
- Ansatte trener på samtaler og kan identifisere nøyaktig hvilke deler av den som kan forbedres, ved hjelp av detaljerte tilbakemeldinger
- Oppslukende læring
Vi hjelper organisasjoner som driver salg og kundeservice ved å gi deres ansatte tilgang på læring når det virkelig trengs.
Vi har kunder innen bank, finans, inkasso, forsikring, media og telekom. Vår løsning hjelper med å forbedre deres utgående samtaler innen salg og kundeservice. Dette hjelper salgssjefer med å frigjøre tid, slik at de kan lede mer effektivt.
Nysgjerrig på hva smart teknologi kan gjøre for din bedrift?
Vår løsning
Fordeler
Analyse av samtaler
Smart teknologi fører til
effektiv og systematisk opplæring.
Motivasjon & kunnskap
Plattformen er alltid nyttig. Den kan brukes flittig til opplæring, men også for å gi en ekstra boost i hverdagen til erfarne selgere.
Læring mens du jobber
Hver enkelt bruker har fullstendig kontroll over egen opplæring, og beveger seg videre i ferdighetsnivå etter eget ønske. Vi integrerer læring i din arbeidshverdag. Vi fikk læring til å integreres sømløst i arbeidshverdagen.